A mai fogyasztó paradox, miközben állandóan spórol, szórja a pénzét. Ha megnézünk egy egyetemistát, általában azt látjuk, hogy méreg drága telefonja van, viszont ezzel szemben nem hajlandó magas albérlet árat fizetni, így megelégszik egy alacsonyabb kategóriás garzonnal is.
Az állandó rohanás miatt az egyszerű terméket szeretik, ami azonnal beválik, mert ha nem, gondolkodás nélkül vált. Ő már nem olyan lojális, márkahű, mint az X generáció volt, Ő nyitott mindenre, és igen márkaválogató.
Mivel ma már mindenki „always online”, így nem meglepő, hogy az influencereknek, a véleményvezéreknek nagyon nagy befolyásoló erejük van. Emiatt van, hogy mindenki megosztja a világgal a tapasztalatait, ha valami nagyon jól bevált leírják, ha egy termékben nagyot csalódtak, természetesen kommentelik, így a cégeknek nagyon kell vigyázniuk erre, hiszen ha egy vásárló rossz véleménnyel lesz a termékünkre, és esetleg ez elterjed az interneten, felkapják a hírt, akkor megzuhanhat az eladási arányunk.
A legfontosabb kérdés pedig, amit minden cég feltesz magának, mivel lehet legjobban elérni a mai vásárlókat? Az egyediséggel. A legtöbb ember szeretne kitűnni a tömegből, valami egyediséget vinni az életébe. Saját tervezéssel lehet a legjobban megfogni őket, legyen egy alap termék és azt formázzák magukra. Mert akkor érezni fogja, hogy ez tényleg az övé, személyesebb lesz.
Ha tetszett a bejegyzés és még több tartalmat szeretnél kövess minket!
Facebookon
Instagramon
Weboldalunkon
Az Exclusive Group ajánlásával - cégek teljeskörű kiszolgálása
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: