Hogyan kommunikáljunk belülről?

 „A PR házon belül kezdődik”

„Minden márka belülről építkezik”

Ezek az idézetek is azt hangsúlyozzák, hogy a PR tevékenység első etapja, a belső kommunikáció szabályozott, szervezett működtetése. Minden kommunikációs folyamat, így a PR is akkor lesz fenntartható, ha hiteles, amit kommunikálunk, azaz a valós belső értékek és folyamatok tükröződnek ki. Ezért fontos többek között a belső PR.

39768567-221a-4985-97fd-80c0e5ed3f53_1_201_a.jpeg

A humánpolitika és a belső PR számos ponton összefüggnek, hiszen a HR feladatait, tevékenységeit, illetve azok hatékonyságát támogatja, növeli a belső PR.

A belső PR magába foglalja:

De miért is fontos a belső PR?

A belső PR feladat

Nektek mi a véleményetek erről? Nálatok hogyan zajlanak ezek a folyamatok?

Ha tetszett a bejegyzés, és még több tartalmat szeretnél tőlünk akkor kövess minket!

Facebookon

Instagramon

Weboldalon

Címkék: , , , , , ,

Az Exclusive Group ajánlásával - cégek teljeskörű kiszolgálása

 

Tovább a blogra »