Sajtótájékoztatók előnye

A sajtótájékoztatók a külső PR eszközök közé tartozik. A média és a szervezet közötti leggyakrabban alkalmazott kommunikációs eszköz, amely során új információkat osztanak meg.

A sajtótájékoztatók célja:

Mint minden PR eszköz/kampány alkalmazásánál itt is fontos, hogy tervezett eseményről legyen szó. Azaz a PR stratégiához illeszkedő, pontosan meghatározott célokat szolgáló aktivitást valósítsunk meg.

A jó sajtótájékoztató egyik kulcseleme: a friss és adekvát sajtólista. Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a megfelelő személyeket el tudjuk érni, és meg tudjuk hívni az eseményre. A jó sajtólistát hosszú kapcsolatépítés árán lehet csak kialakítani, és nem elhanyagolható szempont az sem, hogy folyamatos frissítést igényel. Gondoljunk csak arra, hogy milyen kellemetlen, ha valami már nem az adott munkahelyen dolgozik, és mi enne apropóján hívnánk meg őt. Vagy ha épp a telefonszám már nem a régi kontaktunknál csörög, hanem egy általunk nem ismert új kollégájánál. Egyik eset sem része a hatékony PR munkának.

Fontos kiemelni, hogy egy sajtótájékoztatónak muszáj érdekesnek, és izgalmasnak lennie, de ez ne vonja el a figyelmet magáról a termékről és a szakmai mondanivalóról.

A sajtótájékoztató megszervezésének fontos lépései:

Nektek mi a véleményetek erről? Szerintetek mik a legfontosabb tényezők ezzel a témában kapcsolatban? Írjátok meg kommentbe!

Ha tetszett a bejegyzés, és még több tartalmat szeretnél tőlünk akkor kövess minket!

Facebookon

Instagramon

Weboldalon

Címkék: , , , , , , , , ,

Az Exclusive Group ajánlásával - cégek teljeskörű kiszolgálása

 

Tovább a blogra »