EXCLUSIVE GROUP

INTERJÚ PERCEK 4.rész

Csóka Géza – Projektmenedzser Exclusive Post   Mióta van a postai szolgáltatás az Exclusive Group palettáján? Szinte hihetetlenül hangzik, de ez volt a legelső szolgáltatásunk. Így sikerült az egy-két meglévő ügyfelünkből álló kis közösséget úgy kibővíteni, hogy ma már szinte minden szakterületen ismerünk és partnerünknek tekinthetünk legalább egy-egy céget, főleg a főváros területén. A posta,… Tovább »

INTERJÚ PERCEK 3. rész

Nagy Erika – Marketing Menedzser     Mi a cég üzenete a közönség felé?  Cégünk elsősorban a B2B piacon helyezkedik el, így két fajta kommunikációt folytat. Egyrészt a leendő munkavállalóinkat szólítjuk meg, ahol egy barátságosabb, közvetlenebb hangvételt sugároz, másrészt pedig a már meglévő, és a leendő partnereinket szólítjuk meg, amikor is sokkal komolyabb, de nyitott… Tovább »

INTERJÚ PERCEK 2.rész

Kurinyec Péter – Vezető Projektmenedzser Mitől különleges a HR munka? A HR-munkának az a szépsége, hogy rendkívül sokszínű. Attól függően, hogy milyen méretű, vagy milyen szférában tevékenykedő vállalatnál dolgozik az ember, változhat a feladat és azok szereplői is. Akár a klasszikus toborzási feladatokat nézzük, vagy a különböző egyéni és szolgáltatás fejlesztési feladatokat, ezekhez mind más… Tovább »

INTERJÚ PERCEK

Bokros Gábor – Ügyvezető Igazgató     Minek köszönhető, hogy dinamikusan fejlődik a cég?  Egy szó: MUNKA! Legalábbis a mi cégünk esetében ez a mozgatórugó. Illetve a tisztelet és az alázat. Igyekszünk ezt a szemléletet átadni minden új kollégánknak, a fizikai munkát végző munkatársainktól kezdve a menedzsment összes tagjáig. Már a kezdetektől igyekeztünk olyan atmoszférát… Tovább »

5 jó tanács egy kutatás elkészítéséhez

A legtöbb ember életében eljön az a pillanat, amikor egy téma kapcsán kutatást kellene készítenie. Ilyenkor a legjobb feltérképezni, hogy az adott téma milyen fajtájú, és módszerű kutatást igényel. A két legnépszerűbb kutatás a kvalitatív, illetve a kvantitatív. A kvalitatív kutatás inkább egy minőségi kutatás szokott lenni, mely lehet: interjú, megfigyelés, kísérlet. A kvantitatív kutatás… Tovább »

Sajtótájékoztatók előnye

A sajtótájékoztatók a külső PR eszközök közé tartozik. A média és a szervezet közötti leggyakrabban alkalmazott kommunikációs eszköz, amely során új információkat osztanak meg.   A sajtótájékoztatók célja: Hogy a sajtó figyelmét felhívjuk a kívánt eseményre, üzenetre, márkára. Egyszóval, hogy a sajtót aktivizáljuk. Hogy hírverést generáljunk Hogy kisebb költségből tudjuk elérni a célközönségünket a sajtó… Tovább »

Hogyan kommunikáljunk belülről?

 „A PR házon belül kezdődik” „Minden márka belülről építkezik” Ezek az idézetek is azt hangsúlyozzák, hogy a PR tevékenység első etapja, a belső kommunikáció szabályozott, szervezett működtetése. Minden kommunikációs folyamat, így a PR is akkor lesz fenntartható, ha hiteles, amit kommunikálunk, azaz a valós belső értékek és folyamatok tükröződnek ki. Ezért fontos többek között a… Tovább »

Hosszú farok

Ez az elmélet nem más, mint a “sok kicsi sokra megy” mondás tovább gondolása. A hosszú farok fogalom, mely az internetes kereskedelem árubőségét írja le, a hagyományos áruházak kevés fajtájú, de nagy mennyiségben árusítható tömeg- vagy sikertermékével ellentétben azoknak a kis mennyiségben eladható, de nagyon nagy sokféleségben rendelkezésre álló termékeknek a gyűjtőfogalma, melyek a hagyományos… Tovább »

A projektek kihívásai

A legnagyobb buktatója a projektünknek, az lehet, ha rosszul végezzük el a projekt bontását, rosszul határozzuk meg a feladatokat, vagy a feladatokhoz kapcsolódó idő- és költségkeretet. Ez akkor léphet fel, ha még soha nem csináltunk az adott projekthez hasonlót, tehát nem értünk hozzá, vagy ha nem tartjuk be a három alapszabályt, amelyek erre vonatkoznak.  … Tovább »

Hogyan lehet sikeres projekted?

A projektek egy egyszeri, megismételhetetlen folyamatok. A pontos cél és az elvárt eredmény tisztázása nélkül projektek nem létezhetnek. Legfőbb szükséglete az emberi és anyag erőforrás, melyek elengedhetetlenek számára. Minden projekt időben korlátozott, hiszen annak egy adott időpontra el kell készülnie, és természetesen a költségvetése is előre meghatározott.   A projektmenedzsereknek a legelső feladata, hogy a… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!