EXCLUSIVE GROUP

INTERJÚ PERCEK

Bokros Gábor – Ügyvezető Igazgató     Minek köszönhető, hogy dinamikusan fejlődik a cég?  Egy szó: MUNKA! Legalábbis a mi cégünk esetében ez a mozgatórugó. Illetve a tisztelet és az alázat. Igyekszünk ezt a szemléletet átadni minden új kollégánknak, a fizikai munkát végző munkatársainktól kezdve a menedzsment összes tagjáig. Már a kezdetektől igyekeztünk olyan atmoszférát… Tovább »

5 jó tanács egy kutatás elkészítéséhez

A legtöbb ember életében eljön az a pillanat, amikor egy téma kapcsán kutatást kellene készítenie. Ilyenkor a legjobb feltérképezni, hogy az adott téma milyen fajtájú, és módszerű kutatást igényel. A két legnépszerűbb kutatás a kvalitatív, illetve a kvantitatív. A kvalitatív kutatás inkább egy minőségi kutatás szokott lenni, mely lehet: interjú, megfigyelés, kísérlet. A kvantitatív kutatás… Tovább »

Employer branding

 Ahogy a korábbi blogokból megtudhattátok a PR szoros kapcsolatban áll a Human Resources managementtel, azaz a HR-rel. A belső PR célcsoportjai között ugyanis ott vannak jelenlei és jövőbeni munkatársaink. A jelenlegi munkaerőpiaci kihívások okán felértékelődött a PR és a HR kapcsolatának egy sajátos területe, melyet Employer Brandingnek nevezzük.      A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding)… Tovább »

Mi az a PESO modell?

 A jelenlegi kommunikációs trendek alapján egyre inkább elmosódik a határvonal a sales, a marketing és a pr között. Mi azért szeretjük megtartani ezt a felosztást, mivel mások a mérőszámok, más a közvetett cél és más a feladata ennek a három funkciónak is.      A pr nem egyenlő a sajtóközleményekkel, hanem a kommunikáció tudatos szervezését… Tovább »

Sajtótájékoztatók előnye

A sajtótájékoztatók a külső PR eszközök közé tartozik. A média és a szervezet közötti leggyakrabban alkalmazott kommunikációs eszköz, amely során új információkat osztanak meg.   A sajtótájékoztatók célja: Hogy a sajtó figyelmét felhívjuk a kívánt eseményre, üzenetre, márkára. Egyszóval, hogy a sajtót aktivizáljuk. Hogy hírverést generáljunk Hogy kisebb költségből tudjuk elérni a célközönségünket a sajtó… Tovább »

Hogyan kommunikáljunk belülről?

 „A PR házon belül kezdődik” „Minden márka belülről építkezik” Ezek az idézetek is azt hangsúlyozzák, hogy a PR tevékenység első etapja, a belső kommunikáció szabályozott, szervezett működtetése. Minden kommunikációs folyamat, így a PR is akkor lesz fenntartható, ha hiteles, amit kommunikálunk, azaz a valós belső értékek és folyamatok tükröződnek ki. Ezért fontos többek között a… Tovább »

Public Relations

A nyilvánosság pozitív hozzáállása nagyban hozzájárulhat egy vállalat, márka, szervezet vagy épp egy személy üzleti sikereihez. A jó PR szakember megértést és bizalmat épít ki és ápol a nyilvánossággal. A PR egyik kulcsmondata: Tégy jót és beszélj róla, de ha baj van, orvosold a bajt és beszélj róla, hogyan orvosoltad!    A Public Relations tevékenység… Tovább »

Hosszú farok

Ez az elmélet nem más, mint a “sok kicsi sokra megy” mondás tovább gondolása. A hosszú farok fogalom, mely az internetes kereskedelem árubőségét írja le, a hagyományos áruházak kevés fajtájú, de nagy mennyiségben árusítható tömeg- vagy sikertermékével ellentétben azoknak a kis mennyiségben eladható, de nagyon nagy sokféleségben rendelkezésre álló termékeknek a gyűjtőfogalma, melyek a hagyományos… Tovább »

Mi az a termékhagyma?

Ahhoz, hogy a termékek tervezéséig el tudjuk jutni, tudnunk kell pontosan, hogy mi maga a termék.  A termék a szükségletek kielégítésére szolgál. Ha egy embernek szüksége van egy termékre, először felmerül benne maga a probléma, a hiány. Majd kialakul benne egy igény, hogy milyen fajtát szeretne, milyen márkájút, milyen legyen a csomagolása, milyen extra szolgáltatásokat… Tovább »

Hogyan tudhatjuk meg, hogy milyen veszélyek lesnek ránk?

 A tervezés és a stratégiaalkotás elengedhetetlen egy vállalkozás megfelelő működéséhez. A SWOT elemzés pedig ebben segédkezik a vállalkozók számára. De mi is ez, és hogyan kell használni? Amikor vállalkozást indítasz pontosan tudnod kell milyen lehetőségekkel nézel szembe, milyen potenciális veszélyekre számíthatsz, mi az, amiben gyenge vagy, és hogy ezek közül min tudsz, vagy kell változtatnod… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!