EXCLUSIVE GROUP

A telephely fontossága 2.rész

Ha a vállalkozásunk beindul, és esetleg újabb telephelyekkel bővítjük ki azt, előfordulhat, hogy feltesszük magunkat a kérdést. Meddig növelhető a telephelyek száma? Azt mindenki jól tudja, hogy például a franchise-ok látszólag végtelen telephellyel rendelkezhetnek. Nagyon fontos azt mérlegelnünk, hogy mi az a mennyiség amikor még nem lép fel a kannibalizáció. Ugye ez annyit takar, hogy… Tovább »

A Szolgáltatás rései

Sokszor írtam már a pozicionálásról, és annak fontosságáról, hogy valójában az határozza meg, hogy hol is akarunk, vagy hol is helyezkedünk el a versenyben. De milyen stratégiák vannak? Hogyan érdemes ezeket megválasztani? Általában a kiskereskedelemben a szolgáltatási szintek és a választék alapján tudjuk ezeket alakítani, és ezek függvényében négy nagy csoportba tudjuk magunkat besorolni.  … Tovább »

Szolgáltatásmarketing

Mi is az a szolgáltatás? A szolgáltatás minden olyan cselekvés, vagy teljesítmény, amelyet az egyik fél felajánlhat a másiknak, és ami lényegében nem tárgyiasult, és nem eredményez tulajdonjogot semmi fölött. Veletek is előfordult már az az érzés, hogy amikor a marketingről olvastok mindig csak a termékekkel kapcsolatos tényekről, megoldásokról, és lehetőségekről írnak? Ha belegondolunk a klasszikus… Tovább »

Hogyan fejlődnek a vállalkozások?

A kereskedelmi elméletek kiskereskedők módszereinek fejlődésére vonatkozó elméletek, melyek megmagyarázzák a kereskedelemben megfigyelt változásokat. Ezeknek az elméleteknek ismerete nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy minél sikeresebbek lehessünk vállalkozásunkban. Hiszen vannak ciklikus, és nem ciklikus fejlődések. Nyilvánvalóan a ciklikus fejlődéseken kell változtatnunk, mivel ez nagyjából olyan, mintha a kígyó mindig a saját farkába harapna. Ciklikus elméletek, ahol a… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!