EXCLUSIVE GROUP

Mi az a PESO modell?

 A jelenlegi kommunikációs trendek alapján egyre inkább elmosódik a határvonal a sales, a marketing és a pr között. Mi azért szeretjük megtartani ezt a felosztást, mivel mások a mérőszámok, más a közvetett cél és más a feladata ennek a három funkciónak is.      A pr nem egyenlő a sajtóközleményekkel, hanem a kommunikáció tudatos szervezését… Tovább »

Hogyan kommunikáljunk belülről?

 „A PR házon belül kezdődik” „Minden márka belülről építkezik” Ezek az idézetek is azt hangsúlyozzák, hogy a PR tevékenység első etapja, a belső kommunikáció szabályozott, szervezett működtetése. Minden kommunikációs folyamat, így a PR is akkor lesz fenntartható, ha hiteles, amit kommunikálunk, azaz a valós belső értékek és folyamatok tükröződnek ki. Ezért fontos többek között a… Tovább »

Public Relations

A nyilvánosság pozitív hozzáállása nagyban hozzájárulhat egy vállalat, márka, szervezet vagy épp egy személy üzleti sikereihez. A jó PR szakember megértést és bizalmat épít ki és ápol a nyilvánossággal. A PR egyik kulcsmondata: Tégy jót és beszélj róla, de ha baj van, orvosold a bajt és beszélj róla, hogyan orvosoltad!    A Public Relations tevékenység… Tovább »

A telephely fontossága

A telephely választása során két célunk lehet, vagy maga a kereskedelmi egységet a szükséglet helyén nyitjuk meg, vagy a fogyasztókat tereljük, vonzzuk az üzlethez. A telephely elhelyezkedése, mérete, elosztása, elrendezése hatással lehet a keresletre, a forgalomra, az árbevételre, és a költségekre is. Például, a bérleti díj, szolgáltatói díjak, szállítási költségek Az üzlet telephely kiválasztása kulcsfontosságú,… Tovább »

A Szolgáltatás rései

Sokszor írtam már a pozicionálásról, és annak fontosságáról, hogy valójában az határozza meg, hogy hol is akarunk, vagy hol is helyezkedünk el a versenyben. De milyen stratégiák vannak? Hogyan érdemes ezeket megválasztani? Általában a kiskereskedelemben a szolgáltatási szintek és a választék alapján tudjuk ezeket alakítani, és ezek függvényében négy nagy csoportba tudjuk magunkat besorolni.  … Tovább »

Hogyan építsünk márkát?

A márkaépítés a termék tulajdonságain alapul, a külső megjelenésén, illetve a márka értékén. A márkanév és a márkajelzés kiválasztásakor törekedjünk arra, hogy kifejező, egyedi legyen, könnyen felismerhető, illetve az sem hátrány, ha a jelzés illik a névhez. Választhatunk nemzetközi nevet is, viszont a márkaidentitást minden eszköznek elő kell segítenie.   A márkaépítés egyik legfontosabb eleme a… Tovább »

A Gerillamarketing

Maga a gerilla szó a spanyol guerra szóból ered, amely nem mást jelent, mint háború. De mit is jelent a gerillamarketing? Ezek a nem hagyományos marketingtevékenységek, amelyekkel alacsony költségek mellett lehet széles tömeget megmozgatni/ elérni. Ennek tudatában már világosabbá válik, hogy miért a háború szóból ered az elnevezés, hiszen ezek is kisebb polgárpukkasztó megmozdulások.  … Tovább »

Non-verbális kommunikáció

Elérkeztünk a tárgyalások utolsó pontjához, amiben tanácsot tudnék adni. Ez nem más, mint a metakommunikáció. A testbeszéd a tárgyalási kommunikáció szerves része, testtartásunkkal, arckifejezésünkkel, stb. sok mindent elárulhatunk magunkról. Így, oda kell figyelnünk ezekre a dolgokat, hogy minél kevesebb információt szolgáltassunk partnerünknek gondolatainkról. Egy bizonyos mértékig visszafogható, sok gyakorlással “profik” lehetünk ebben, de teljes mértékben… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!