EXCLUSIVE GROUP

A Manipuláció hatalma

Mi is az a manipuláció? Ha jól belegondolunk a meggyőzés részhalmaza, egy érdekvezérelt kommunikáció, és a marketingkommunikáció része. Módszerei lehetnek a hamis információ átadás, pontatlan információk, szándékosan nem teljes körű tájékoztatás, de akár, ha túltájékoztatunk valakit az is annak minősül, hiszen lehet, hogy nem látja a fától az erdőt. A manipuláció egy roppant alattomos dolog,… Tovább »

Az érvelés mestersége 2.rész

Az előző részben említettem, hogy hatféle érvelés típus létezik, és ezek közül négyet be is mutattam. Az utolsó két érvelés talán a legfontosabb számunkra. Ezeket igazából el is különíthetném a többitől, mert ők az ész érvek. Itt nincsen manipuláció, rejtett zsarolás, úgy hogy, ha ezeket a mondatokat jól időzítjük, és relevánsak is számunkra, nyert ügyünk… Tovább »

Az érvelés mestersége

A meggyőzés folyamatában igen nagy szerepe van az érvelésnek. Igazából mondhatnám úgy is, hogy ezen áll vagy bukik az üzletünk. Talán itt nem is az a legnagyobb feladatunk, hogy ütős érveket gyűjtsünk – bár az sem elhanyagolható-, hanem inkább a magyarázatok tálalása a lényeg. Szokták mondani úgy is, hogy lyukat beszél a másik hasába. Persze… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!