EXCLUSIVE GROUP

INTERJÚ PERCEK 4.rész

Csóka Géza – Projektmenedzser Exclusive Post   Mióta van a postai szolgáltatás az Exclusive Group palettáján? Szinte hihetetlenül hangzik, de ez volt a legelső szolgáltatásunk. Így sikerült az egy-két meglévő ügyfelünkből álló kis közösséget úgy kibővíteni, hogy ma már szinte minden szakterületen ismerünk és partnerünknek tekinthetünk legalább egy-egy céget, főleg a főváros területén. A posta,… Tovább »

INTERJÚ PERCEK 3. rész

Nagy Erika – Marketing Menedzser     Mi a cég üzenete a közönség felé?  Cégünk elsősorban a B2B piacon helyezkedik el, így két fajta kommunikációt folytat. Egyrészt a leendő munkavállalóinkat szólítjuk meg, ahol egy barátságosabb, közvetlenebb hangvételt sugároz, másrészt pedig a már meglévő, és a leendő partnereinket szólítjuk meg, amikor is sokkal komolyabb, de nyitott… Tovább »

INTERJÚ PERCEK

Bokros Gábor – Ügyvezető Igazgató     Minek köszönhető, hogy dinamikusan fejlődik a cég?  Egy szó: MUNKA! Legalábbis a mi cégünk esetében ez a mozgatórugó. Illetve a tisztelet és az alázat. Igyekszünk ezt a szemléletet átadni minden új kollégánknak, a fizikai munkát végző munkatársainktól kezdve a menedzsment összes tagjáig. Már a kezdetektől igyekeztünk olyan atmoszférát… Tovább »

Mi a viselkedési szokásaink forrása? 2.rész

Az előző részben már kifejtettem, hogy mi is az az attitűd. A mai részben kicsit gyakorlatiasabb dolgokat hoztam, ugyan ebben a témában. Felmerülhet a kérdés, hogy rendben van az attitűd ott van mindenhol, de mégis mi ennek a funkciója?   5 funkciót tudok nektek felsorolni, amely fontos lehet számunkra, mint magánember, mint cégvezető is. 1…. Tovább »

Milyen a MA fogyasztója?

A mai fogyasztó paradox, miközben állandóan spórol, szórja a pénzét. Ha megnézünk egy egyetemistát, általában azt látjuk, hogy méreg drága telefonja van, viszont ezzel szemben nem hajlandó magas albérlet árat fizetni, így megelégszik egy alacsonyabb kategóriás garzonnal is.  Az állandó rohanás miatt az egyszerű terméket szeretik, ami azonnal beválik, mert ha nem, gondolkodás nélkül vált…. Tovább »

Változz és változtass 4. rész

Tisztelet szintjei      Miért követnek és tisztelnek Téged az emberek?   Teljesen egyszerű kérdés, de annál bonyolultabb a válasz. 5 dolog miatt tisztelhetnek az emberek és ezek a dolgok, mint a Maslow piramis, egymásra épülnek. Tehát ha a legalsó dolog nem teljesül, akkor a következő szintre nem fogsz tudni fellépni, pedig minden vezetőnek az… Tovább »

Most pedig megnézzük, hogy milyen trendek, szakmák és munkák fognak sikeresek lenni és kiteljesedni a jövőben.✅

8 üzleti trend, amire érdemes vállalkozást alapítani az elkövetkező években (Tudom, hogy hosszú a cikk, de annál érdekesebb, ezért tényleg hasznos elolvasni!) � 1. Idősek Tudtad, hogy 2050-re nyolcszor több 100 éves lesz mint most? A cégek többsége nem szeret foglalkozni az időseknek szóló termékekkel, szolgáltatásokkal, mert nem elég trendi. Pedig az 50 feletti lakosságnál… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!