EXCLUSIVE GROUP

Employer branding

 Ahogy a korábbi blogokból megtudhattátok a PR szoros kapcsolatban áll a Human Resources managementtel, azaz a HR-rel. A belső PR célcsoportjai között ugyanis ott vannak jelenlei és jövőbeni munkatársaink. A jelenlegi munkaerőpiaci kihívások okán felértékelődött a PR és a HR kapcsolatának egy sajátos területe, melyet Employer Brandingnek nevezzük.      A munkáltatói márkaépítés (Employer Branding)… Tovább »

Mi az a termékhagyma?

Ahhoz, hogy a termékek tervezéséig el tudjuk jutni, tudnunk kell pontosan, hogy mi maga a termék.  A termék a szükségletek kielégítésére szolgál. Ha egy embernek szüksége van egy termékre, először felmerül benne maga a probléma, a hiány. Majd kialakul benne egy igény, hogy milyen fajtát szeretne, milyen márkájút, milyen legyen a csomagolása, milyen extra szolgáltatásokat… Tovább »

Termék-életciklus görbe

Hogyha egy új terméket akarunk bevezetni a piacra, akkor nem árt tudnunk, és utána néznünk, hogy milyen tényezőkkel kell számolnunk, illetve milyen törvényszerűségek fognak történni velünk. A termékek/szolgáltatások életciklus görbéi széles körben használt modellek. A görbe a termék kifejlesztésétől az elhalásig terjedő folyamat jellegzetes fejlődési, pozícióváltási szakaszait foglalja szemléletes keretbe. Ez a görbe tartalmazza az… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!